Loading...

İletişim Macerası da Araçları da Değişiyor

İLETİŞİM

İletişim, psikolojik ve toplumsal bazı gereksinimleri karşılar.


İLETİŞİM


Yeni iletişim teknolojileri insanlara, düşüncelerini ve eserlerini paylaşacakları olanaklar yaratan, paylaşım ve tartışmanın esas olduğu bir ağ sunmaktadır. Sosyal ağlar sayesinde paylaşmak istediğiniz fikrinizi ya da içeriğinizi zaman, mekân, ortama bağlı kalmaksızın, internetin olduğu her an paylaşabiliyorsunuz.

Sosyal ağların kişisel yönde kattığı değerlerin dışında, kurumların günümüz sosyal ağlarını kullanarak şirket cirolarına yüksek değerlerde katkı sağlaması ise sosyal ağların sadece şahsi değil kurumsal olarak da ciddi bir yükselişin içinde olduğunu gösteriyor. Türkiye’de birçok alanda sosyal ağların varlığı hem son kullanıcı hem de şirketler için önem arz ediyor.

Kurumun veya markanın sosyal medya platformlarında kurumsal kimliklerinin oluşturulması. Eğer sosyal medyada var olmak isteniyorsa; bunu ancak o platformlarda aktif yer alarak yapabilirsiniz. Hatta bazı durumlarda sadece kurumsal hesaplar değil, tüketici ile doğrudan iletişim kuracak kurum/ marka temsilcilerinin kimliklerinin oluşturulması gerekiyor.

Sosyal medyada unutulmaması gereken şeylerden biri de; bu sosyal ağların yönlendirmeye açık olması. Eğer iletişim stratejinizle uyumlu projeleri hayata geçirebilirseniz; sosyal ağlarda gündem haline gelmeniz mümkün.

Sosyal Ağlarda deneyimi olmayan bir kurumun yukarıda sayılan tüm bu çalışmaları kendi bünyesinde yapması tabii ki mümkün değil. Bu nedenle kurumların sosyal medyadaki iletişimlerini planlarken; iletişime kurumsal bir çerçeveden bakabilen, sosyal medyayı olduğu kadar kurumsal iletişimi de bilen ve bu alanda deneyimi olan firmalarla çalışmaları gerekiyor.


Aklınıza bir sorumu var ?

LÜTFEN BİZİM İLE İLETİŞİME GEÇİNİZ .


Bizden Haberler

    Twitter

    Galeri